onsdag 26 augusti 2015

Nya håret och att få igång saker

Hösten har dragit igång i familjen Hamnell med skola, fotboll, teater och massa annat. Även om vardagarens stress inte känns särskilt lockande så gillar jag den delen av ny termin som handlar om att planera och styra upp ( överraskande,  va? ). I höst är det mycket resor och nöjen som planeras dessutom,  och då är det ju liksom ännu bättre! Vi har alltså hunnit boka Kroatienresa, bestämma en liten tripp på tu man hand i samband med bröllopsdagen och boka in Susannas 30årspresent. Glada, roliga planer som får det att bubbla av glädje i mig! Dessutom har jag vidtagit lite mått och steg av mer allvarlig karaktär också. Inga långtgågna planer, men lite av en "mindmap" för framtiden. Och det är också skönt.  Fast mindre bubbligt!

Och sist men inte minst innebär ju hösten att min frisör har öppet igen!  Jag har kapat testarna och känner mig stornöjd med det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar