torsdag 24 mars 2016

Radioskugga i mars

Plötsligt, för första gången sen jag startade bloggen, har det gått en månad utan i princip några inlägg. Mars blev en ganska tung månad, av flera skäl (hormon-fuckup, med efterföljande emotionellt jordskred i familjen, förkylning och envis, kall vinter som inspirerat till just ingenting). När det inte varit tungt har jag röjt skåp och städat. Nu återstår iaf bara lillstugan, och i takt med att kvällarna blir allt mer så här ljuvligt rosablå kommer livet tillbaka. Påsk får bli startskottet för en bra mycket bättre april. Så. Nu lovade vi det! :-)

Ljuset som blivit klart och intensivt gör att tom mina trötta, smutsiga fönster ser lite fina ut. Och om någon vecka kommer min numer iaf torra och snöfria promenadrunda vara skirt grön och blomstrande. Hur jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar