måndag 6 juli 2015

Grattis hjärtat

Älsklingen Kerstin fyllde 8 år i går. 
Det blev den perfektaste av födelsedagar!
Sång och presenter i ottan. Sedan förberedelser och pastasallad innan kalaset började kl två med stor tårtfest på nya altanen.  Kerstin hade beslutat att det skulle vara ett badkalas ( som sig bör i juli vid kusten ) och vädret gjorde allt för att samarbeta.  Så lek och plask och strandhäng för hela slanten och sedan en storslagen grill roddad av Jimmy och Jonas mot kvällen. Det blev en dag av mat,  sommar,  vänner och presenter.  Just som Kerstin önskat sig!

1 kommentar:

  1. Snart fyller Kerstin 14! Och min Alvin också, 5 juli. Du minns inte mig, men vi delade rum på BB. Jag fick för mig att googla på "Hjalmar och Kerstin". Har aldrig glömt namnen för jag tyckte det var en så fin kombination av syskonnamn. Hoppas allt är fint med er och grattis i förskott på 14-årsdagen, Kerstin.

    beckah@mensa.se

    SvaraRadera