onsdag 6 januari 2016

Sista andetaget och nya tag

Idag var sista lediga dagen för mig. Efter många trevliga middagar med trevliga vänner ( Jonny, Amanda, Karolina, Iyad, Shahla, Veronica, Thomas och Tibor. Inom loppet av några dagar! ), och så en gekås-runda på det, kom denna trettondagen med välbehövlig vila. Jag har bakat lite, hushållat och promenerat i bitande men härlig kyla med barnen. Nu har jag landat i soffan och försökt att inte tycka att det är väldigt, väldigt tråkigt att jag ska jobba i morgon. Och ett helt gäng månader till efter i morgon. Så jag tröstar mig med att Ingela och jag strax ska till Stockholm, och så bokade jag vårens Berlinresa med Karolina. Tankarna på det,och en hel del annat roligt, håller ågrenen på något då när avstånd. Det blir en bra vår! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar