fredag 6 juni 2014

Nationaldagen

Det har varit en fin dag. I min ensamhet! :-). Jag har slagit in paket och planterat om tomater och paprikor, bla. Pulat runt och jobbat med händerna men vilat hjärnan.  Det bästa sättet att koppla av som jag vet!  Sedan blivit bjuden på mat på "puben" i Håcksvik av mor och far. Trevligt men kallt, då jag inte fått info om att vi skulle vara utomhus, och därför var pub, inte camping-klädd.... I Håcksvik har de även en loppis (tänk det va!). Fatet är helt onödigt, väskan mycket nödvändig och cupcakestället främst till Kerstin. 30 kr gav jag för denna stilmässigt något lustiga kompott. Hjalmar köpte sig en väska med Union Jack på. Sedan skådade vi brud (har ingen aning om vilka brudparet är men iaf), fick kaffe och åkte hem lagom till att slippa karaoken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar