lördag 27 september 2014

Helg!!!!!!

I torsdags var jag hemma och sov bort en eländig huvudvärk. Inte så kul. Sedan dess har dock tillvaron stegrats. Torsdag em gjorde jag en underbar blomkålssoppa och äppelkaka. Lycka i det lilla.
På fredag, efter en rätt kaotisk, men ändå helt ok dag på jobbet, mötte jag upp Karolina och Ellie och efterhand oxå Susanna, på syfestivalen på Åhaga. Nån timma där och sedan middag på Babbel. Väldigt mysigt och trevligt!!

Kom hem dödstrött och satt i herrummet tillsammans med maken en stund innan jag somnade som en sten. Att sedan vakna redan vid 8:15 och känna sig ganska utvilad är skönt. Att kunna ligga kvar, surfa lite, dricka kaffe och gosa med barnen är ännu bättre!  Och utsikterna för dagen är härliga. Vi ska skrota runt hemma, sedan åka till stan, äta lyxhamburgare och handla och sedan köra barnen till mormor.  Och imorgon är det syfestivalen igen, med Ingela!  Det finns sannerligen mycket att vara glad över i mitt liv! 

Just det! Glömde jag säga att jag fick underbara rosor av min man oxå?  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar