söndag 28 september 2014

Pyssel och knåp

Var på syfestivalen för andra gången idag, tillsammans med födelsedagsbarnet Ingela (Grattis Grattis Hurra!!).

Trevligt nu med! Och utan en Ellie att fokusera på hittade jag oxå något att köpa. Nämligen väldigt billiga pärlsträngar, som jag hemma trädde om, och fick ett långt armband. Som också funkar som halsband, kom jag på efter en stund! Har velat ha nåt lite färgrikt, som kontrast till allt mitt guld och silver (skryter inte alls! ;-) ). Höstig fin ton, tycker jag som funkar med mycket.

Hemma igen pysslade jag lite i trädgården. Bla blev det ny höstdesign på kransen. Den där kransen är ett suveränt köp!  Man kan pynta den lite som man känner för, den funkar alla säsonger och ruttnar eller vissnar inte. Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar