söndag 15 mars 2015

En fin helg

Började med ett dygn i Glommen med tre fina tjejer.  Susanna skulle firas på födelsedagen, som iofs var i november,  och det gjordes med god mat, god tårta, och mycket mycket prat. Därtill lite promenader och rätt mycket loppis. Fint som snus!
Sen drog jag till Gekås och skaffade barnens vårgarderob. Plus lite annat......
Och idag har jag satt nya uteblommor och lagat en väldigt god fattiglappens skomakarlåda ( Det ska vara ryggbiff, men det var alldeles för dyrt, så jag brynte skivor av förkokt nötstek istället. Därav fattiglappens). Sedan avslutade jag dagen med att hälla ut ungefär en liter milkshake på köksgolvet. Det gladdes jag dock inte alls åt!  Men nu är det upptorkat och vi soffar oss lite med Pluras kök. Som sagt,  en fin helg!

Finaste av fina flickorna! 
Havet!  Älskade havet! 
Min nyloppade servis.  Den är prickig! :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar